Alku on aina hankalaa.... 


  Tämä päivän ensimmäinen työ oli piirtää erillaisia pintoja/tekstuureita joissa valo ja varjo näkyisivät. Oma piirtäminen menee aina aika yksityiskohtaiseksi näpertämiseksi, mutta opettajan mielestä tehtävän anto täyttyi :) Valitsin omasta mielestäni hyvin erillaisia pintoja ja onnistuinkin mielestäni piirtämään tarpeeksi erillaisia pintoja varjoineen.




Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Messinkiä(ja vähän huopaakin)

Asiakas oikeassa

Kankaanpainantaa