Elämäni ensimmäiset kudonnat
Kudontakurssi kun alkoi, täytyy myöntää että olin hieman kauhuissani :D En ole ikinä aikaisemmin kutonut kangaspuilla ja jotenkin oletin etukäteen sen olevan kamalan hankalaa. Opettajamme Mari kuitenkin neuvoi alusta alkaen todella hyvin ja pääsin helposti alkuun kokeilemaan tekemällä muutaman pienen istuinalusen. Käytin koulun valmiiksi leikattuja kuteita, joidenka värivalikoima oli aika suppea. Halusin jotain pientä ekstraa alustoihin ja keksin lisätä kuteiden väliin pieniä kangas suikaleita, ikäänkuin rusetteja. Mielestäni onnistuin luomaan kauniita pintoja alusiin näillä väreillä ja tuomaan jotain hauskaa ekstraa näillä erivärisillä pienillä kangaspaloilla. Kudonta ei ollutkaan yhtään niin pelottavaa ja vaikeata kun olin etukäteen ajatellut. Tosin nämä kokeilut eivät ole kovin monimutkaisia tehdä, mutta mielestäni näin voi myös tehdä kaunista ja eläväistä pintaa aika helpostikkin :). Näistä kokeiluista innostuneena päätin kokeilla tehdä isompaa ...